Viget

Czym jest Chatbot?

Chatbot to Wirtualny Asystent, zadaniem którego jest rozmowa z internautą przebywającym na stronie internetowej. Rozmowa ma charakter tradycyjnej rozmowy tekstowej.

Zadaniem Chatbota jest takie prowadzenie rozmowy, aby użytkownik dowiedział się jak najwięcej informacji na temat danej firmy / produktu / oferty. Drugim podstawowym zadaniem Chatbota jest pomoc użytkownikowi w nawigacji i odnajdowaniu informacji w serwisie. Chatbot podczas rozmowy potrafi otwierać w tle podstrony serwisu, przez co można go traktować również jako „interaktywną wyszukiwarkę”.

Jak działa Wirtualny Asystent - Chatbot?

Wirtualny asystent dzięki swojemu oprogramowaniu rozpoznaje zadane pytanie i na bazie rozpoznania stara się dopasować odpowiedź ze swojej bazy wiedzy.

W przypadku, gdy pytanie zadane przez użytkownika jest niezrozumiałe dla Chatbota (nie ma na nie odpowiedzi w zasobie wiedzy) Chatbot stara się dopasować jedną z odpowiedzi awaryjnych, bądź próbuje nauczyć się odpowiedzi od rozmówcy, aby następnym razem przy takowym pytaniu wirtualny Chatbot znał prawidłową odpowiedź.

Wirtualny asystent nie tylko udziela odpowiedzi na pytania – sam stara się prowadzić rozmowę, dzięki czemu może ją kierować na tematy związane z działalnością danej firmy, bądź przedstawieniem oferty.






Kontakt


Kontak techniczny i handlowy
Piotr Marcinkiewicz
tel.: +48 695 491 501
e-mail: piotr.marcinkiewicz@onlinetools.pl



Biuro
Onlinetools.pl
Os. Tysiąclecia 8/34
61-255 Poznań
e-mail: onlinetools@onlinetools.pl

© 2007-2020 Onlinetools.pl