czatbot - logo

Wiedza Chatbota

Wiedza Chatbota dzieli się na 3 elementy:


Wiedza ogólna to wiedza pozwalająca prowadzić rozmowy Wirtualnemu Asystentowi na luźne tematy nie powiązane z żadną specjalistyczną wiedzą.

Wiedza Specjalistyczna to wiedza Chatbota z zakresu działalności danej firmy, która pozwala na udzielanie fachowych porad z zakresu działalności firmy. Pozwala przykładowo udzielać informacji na temat firmy, przedstawiać ofertę i usługi, namawiać do zapoznania się z danymi materiałami.

Zarys Osobowości to informacje na temat danego Chatbota – jego wiek, płeć wzrost, orientacja seksualna itd.

Zasób Wiedzy

System Chatbot zna już ponad 1800 różnych słów (zasób słów przeciętnego Polaka to kilkanaście tysięcy), a także 6200 słów i pojęć nauczonych przez rozmówców (moderowanych przez nasz zespół). Najważniejszą rzeczą jest fakt, że system Chatbot, tak jak normalny człowiek, cały czas rozwija się i uczy. Każdy miesiąc sprawia, że system jest coraz bardziej zaawansowany technologicznie, a sam wirtualny konsultant potrafi prowadzić coraz bardziej zaawansowane i naturalne rozmowy oraz udzielać odpowiedzi z coraz większych zasobów wiedzy.
Nad stałym rozwojem systemu pracuje zespół Onlinetools.pl.






Kontakt


Kontak techniczny i handlowy
Piotr Marcinkiewicz
tel.: +48 695 491 501
e-mail: piotr.marcinkiewicz@onlinetools.pl



Biuro
Onlinetools.pl
Os. Tysiąclecia 8/34
61-255 Poznań
e-mail: onlinetools@onlinetools.pl

© 2007-2020 Onlinetools.pl